Un lloc per pensar.

Everybody needs a place to think, aquesta és la inscripció que resa una placa que vaig descobrir agradablement en un banc passejant a la vora del Tàmesi per la zona de Southbank durant la meva primera visita a Londres. Òbviament de seguida em vaig parar a fer-li unes fotos i observar el lloc per tal de comprovar si realment aquell indret m’oferiria el necessari com a espai personal de reflexió. La ironia està en el fet que aquell banc es troba just d’esquena al Tàmesi, encarat cap a la part interna del passeig amb un horitzó ben aviat limitat per un edifici. Malgrat aquesta petita contradicció, ja que trobo que el banc hauria donat més de sí mirant cap al Thames (peculiaritats dels britànics)… , i el fet que, en realitat, el lema era el ganxo d’un programa de la BBC Four, el canal cultural digital de la British Broadcasting Corporation, el lema em va semblar molt suggestiu i el trobo molt adient per a (re)inaugurar aquest bloc, que seguirà els passos d’aquell quadern de bitàcola que vaig abandonar a la deriva internàutica fa uns anys:

http://lostamongthecrowd.blogspot.com/

Així doncs, aquest serà el meu espai virtual per pensar i per expressar les meves opinions i interessos i per compartir-los amb aquelles persones que hi tinguin alguna afinitat.

Soyez les bienvenu/-es!

About kessetana

Software Engineer, Humanist, art & culture lover, science curious, inconstant but passionate traveler, casual athlete, permanent learner, above all, human being.

Posted on Març 29, 2012, in Reflexions and tagged . Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

